Potreba po izobraževanju v wellness ali fitnes centru

 

 

Ni mnogo hoteljirjev in wellness managerjev, ki ob besedi »kadri« ne bi zavzdihnili ali z neko drugo gesto pokazali negodovanja. V wellness branži se srečujemo z velikim pretokom kadra. Hkrati pa se vsi strinjamo, da je dober kader zelo težko najti. Dober avtomehanik, ki obvlada svoj posel, si lahko privošči obupno narečje, odrezavost ali pa govorno napako vse dokler nima stika s strankami. Tega si v wellness branži ne smemo dovoliti, pa naj bo naš »strokovnjak« še tako podkovan. Ne smemo pozabiti, da imajo prav vsi kadri v wellnessu najprej stik z ljudmi s prvenstveno intencijo nekaj prodati. To je lahko storitev ali blago. Najbolj pomembno vlogo pri tem pa imajo prav receptorji. V zadnjem času se je izobraževanje za različne profile v wellness industriji zelo popravilo, vendar največja luknja zaenkrat zija prav za delovno mesto recepcije. To delovno mesto ponavadi zapolnijo študentke, ki pa jim ponavadi pravega znanja manjka. Prav s tem neznanjem pa je soočena potencialna stranka. Koliko potencialnih strank tako izgubimo in koliko bi lahko na ta račun še iztržili, pa si lahko samo predstavljamo. Nudimo vam izkušene predavatelje, ki so svoje izkušnje pridobili z delom v Ameriki in šolanju za wellness managementu v Londonu.

MITO.SI želi poenostaviti vaše brskanje spletni strani, zato uporablja piškotke.